Služby Dentální hygiena

JAK U NÁS PROBÍHÁ DENTÁLNÍ HYGIENA?

Vyšetření ústní dutiny - zahrnuje zjištění anamnézy, kompletní vyšetření stavu zubů a dásní, zhodnocení hygieny dutiny ústní, stupně zánětu dásně a stavu parodontu dle indexů.

Barevná vizualizace zubního plaku - slouží k určení jeho přítomnosti. Společně tak odhalíme špatně vyčištěná místa, na která je potřeba se více zaměřit. Barevným rozlišením můžeme určit také jeho stáří. Čím déle je povlak přítomen na povrchu zubu, tím větší riziko představuje.

Pískování zubů - využívá se k odstranění zubního plaku, pigmentací a také vrací zubům jejich přirozený odstín a lesk.
Při pískování používáme nejšetrnější prášek k povrchu zubu, který je vhodný i pro ty nejmenší. Ošetření je tak zcela bezbolestné.

Odstranění zubního kamene pomocí ultrazvuku a ručních nástrojů - zubní kámen není jen estetický problém, ale také mechanický, dráždí dáseň a způsobuje i její zánět. Vzniká ze zubního plaku, který nebyl dlouhodobě správně čištěn.

Poučení a instruktáž péče o dutinu ústní. Cílem dentální hygieny je také vás poučit o důležitosti správné domácí péče o chrup. Pomůžeme vám vybrat správné dentální pomůcky, které vám čištění nejen usnadní, ale také zefektivní. V rámci první návštěvy dentální hygieny od nás balíček pomůcek obdržíte jako dárek, abyste se správným čištěním mohli začít co nejdříve.

DENTÁLNÍ HYGIENU BYSTE MĚLI NAVŠTÍVIT POKUD:

• máte problémy s kazivostí chrupu
  • vaše dásně krvácí
  • je ve vaší ústní dutině přítomen zubní kámen
  • vás trápí zápach z úst
  • se vám tvoří na zubech pigmentace
  • máte parodontitidu
  • se chcete dozvědět více informací o zubní péči
  • máte zájem o bělení zubů
  • chcete mít dlouhodobě zdravé zuby a dásně
PROČ CHODIT NA DENTÁLNÍ HYGIENU?
 ✔️  Pravidelné návštěvy dentální hygieny prodlužují životnost vašich zubů.
 ✔️  Dentální hygienou jde předcházet onemocněním v dutině ústní, které jsou často způsobené nedostatečnou či nesprávnou dentální hygienou.
 ✔️  Dlouhé návštěvy u zubního lékaře můžete zredukovat pouze na preventivní prohlídky.

JAK ČASTO NAVŠTĚVOVAT DENTÁLNÍ HYGIENU?
Dentální hygienu se doporučuje navštívit 1 až 2x do roka, pokud vám není doporučeno jinak.